Kurs sprzedaż telefoniczna i obsługa klienta telefoniczna

Prowadzący:Ekspert od sprzedaży telefonicznej z 10 letnim doświadczenie
Czas trwania:10dni (80h)
Cena:2900 zł netto
Tematyka:sprzedaż telefoniczna i obsługa klienta telefoniczna.
Prezentacja produktu/usługi, zalet dla klienta,
schematy rozmów z klientami .
Tryb zajęć:on-line
Grupa:10 osobowa
Rekrutacja:brak wymagań, kurs od kompletnych podstaw

CEL I ZAKRES SZKOLENIA

Kontakt z klientem to bardzo trudne zadanie, ale staje się jeszcze trudniejsze, gdy odebrana jest nam możliwość obserwowania jego mimiki, ruchów, zachowania. Nasze szkolenie Profesjonalna Obsługa Klienta przez Telefon skierowane jest do wszystkich osób, które czeka takie wyzwanie. Przekażemy Państwu wiedzę i umiejętności jak skutecznie nawiązywać relacje, „prowadzić” klientów w krótkim i długim okresie, nawiązywać nić porozumienia, rozwiązywać trudne sytuacje, wychodzić obronną ręką z konfliktów, a także nie pogubić się w dziesiątkach a nawet setkach rozmów telefonicznych.

KORZYŚCI ZE SZKOLENIA

  • Celem zajęć jest usprawnienie posługiwania się telefonem jako narzędziem pracy, nabycie wiedzy o podstawowych składnikach skutecznych rozmów, oraz nabycie konkretnych umiejętności koniecznych do prowadzenia efektywnych rozmów z klientami.
  • SPRAWNE KOMUNIKOWANIE SIĘ PRZEZ TELEFON.
  • Poznanie specyfiki kontaktu z klientem, czyli do czego telefon służy?
  • Poznanie ograniczeń rozmowy przez telefon.
  • „Rozpoznawanie” osobowości klienta.
  • Poznanie na co zwracają uwagę klienci w tym: warstwy komunikatu i ich znaczenie w przekazie informacji, dobór słów i intonacji.