Prowadzący: | Ekspert od Copywritingu z 10 letnim doświadczenie |
Czas trwania: | 10dni (80h) |
Cena: | 3200 zł netto |
Tematyka: | copywriting z elementami social media, Wordpress i warszatatmi |
Tryb zajęć: | on-line |
Grupa: | 10 osobowa |
Rekrutacja: | brak wymagań, kurs od kompletnych podstaw |
Nasz 10-dniowy Kurs Copywritingu obejmuje warsztatowe szkolenie z pisania tekstów promocyjnych i sprzedażowych oraz podstawy pozycjonowania stron internetowych (SEO).
Lubisz godzinne case studies, których sens można przekazać w kilku zdaniach? My też nie! Właśnie dlatego dlatego zamiast słuchać zbędnej teorii, weźmiesz udział w intensywnym treningu redakcyjnym w formie praktycznych ćwiczeń i zyskasz pakiet zawodowych umiejętności!
W 160h opanujesz, m.in. sztukę notatek, copy-psychologię, pro-sprzedażowy język korzyści, model AIDA, neuro-perswazję, eyetracking, angażującą komunikację H2H oraz SEO Copywriting.
Wszystkie techniki przećwiczysz pod okiem trenera, który będzie na biężoco analizował Twoje teksty przekazując Ci przydatne wskazówki. Co więcej, podczas ćwiczeń możesz "wziąć na warsztat" ofertę swojej firmy!
Kurs Copywritingu w grupie do 10 osób i świetna interakcja z trenerem to gwarancja, że otrzymasz wyczerpującą odpowiedź na każde pytanie. To naprawdę ważne, ponieważ rozwiejesz wątpliwości dot. tekstów adresowanych do grup docelowych w Twojej branży.
Nareszcie od ręki i za każdym razem napiszesz skuteczne teksty, które kreują magnetyczny wizerunek, sprzedają więcej & szybciej oraz ustawiają strony WWW na topowych pozycjach w Google.
Słowem, opanujesz Copywriting od A do Z i zapewnisz swojej firmie przewagę nad konkurencją, a przy okazji otworzysz sobie drzwi do kariery profesjonalnego Copywritera.
Zobacz, czego się nauczysz
- Jak wykorzystać motywacje pozytywne i negatywne Klienta;
- jak definiować i eksponować unikalne cechy sprzedaży (USP);
- jak tworzyć przydatne notatki copywriterskie;
- jak łączyć argumenty racjonalne i emocjonalne w przekonujący język korzyści;
- jak tworzyć przejrzystą strukturę tekstu i współpracować z okiem odbiorcy;
- jak korzystać z subtelnych, ale skutecznych technik perswazji;
- jak analizować i dobierać optymalne wyrażenia kluczowe;
- jak optymalizować stonę internetową pod kątem pozycjonowania;
- jak pisać skuteczne teksty SEO pod pozycjonowanie;
- jak prawidłowo uzupełniać metadane w CMS;
- jak tworzyć kreatywne i pro-sprzedażowe hasła reklamowe;
- jak pisać profesjonalnie teksty na stronę internetową.
Zobacz, co zyskasz
Co zyskasz osobiście? |
Co wyróżnia Kurs Copywritingu? |
|
|